Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Γιώργος Μητρόπουλος, απάντηση στον ανώνυμο φίλο 28/2/14 14:52

Αγαπητέ “ανώνυμε φίλε” 28/2/14 14:52
Μου γράφεις και αναρωτιέσαι γιατί με έδιωξαν από τον Δήμο του Ρέντη, μάθε λοιπόν ότι ποτέ δεν με έδειξε ΚΑΝΕΙΣ και για κανένα λόγο. Η αλήθεια είναι το 2010 ο φίλος σου και νυν δήμαρχος, μου έκανε μεταδημότευση για να είμαι στον συνδυασμό του..... Του άρεσαν βέβαια τότε οι σκέψεις και οι απόψεις μου προεκλογικά αλλά μετεκλογικά έδειξε έναν άλλον χαρακτήρα ήταν άλλος άνθρωπος! Τον πρώτο χρόνο που εκπλαγήκαμε, όπως και συ είμαι βέβαιος ότι θυμάσαι, έφερα από τον δήμο Ρέντη (τέτοιες μέρες) άρματα και στολές χωρίς καμιά χρέωση του δήμου μας, θα μπορούσα να το είχα κάνει αν με είχαν διώξει όπως εσύ αναφέρεις; Σαφώς και όχι
Μάθε λοιπόν ότι σήμερα, αντί εμού είναι η νύφη μου σύμβουλος στον μεγάλο δήμαρχο του Ρέντη Γιώργο Ιωακειμίδη όπου και εκλέγεται για δυο τετραετίες. Αυτή είναι η Άννα Μητροπούλου-Λιανοπούλου τυχαίο; Δεν νομίζω;
Αγαπητέ φίλε, τυχαίο είναι ότι εγώ ήμουν στην πρώτη τετράδα των εκλεγμένων του δήμου Ρέντη; Μάθε λοιπόν, ότι έχω χρηματίσει αντιδήμαρχος για έξη συνεχή χρόνια και ένα χρόνο πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου ως και αναπληρωτής δημάρχου.
Για την ιστορία και μόνο, σου λέω δεν μου αρέσει αυτή η αλαζόνα αλλά με εξαναγκάζεις άκου λοιπόν, εκτός αυτών έχω υπηρετήσει και στο διοικητικό συμβούλιο του ΕΒΕΠ (Εμπορικού Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά) την δεκαετία του 80.
Μεγάλα αξιώματα αγαπητέ “φίλε ανώνυμε” πιστεύω πως μετά από αυτά θα είσαι κι εσύ ένας απ τους φίλους μου πλέον.
Γ. ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
Ανεξάρτητος Δημοτικός – Κοινοτικός Σύμβουλος
Αιάντειο – Σαλαμίνας
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ
«ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΗ»
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΡΟΥΛΑ ΝΑΝΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: