Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ TOY psiliammos.blogspot.com




Όσοι κι αν είστε εσείς οι υβριστές μου, αυτόκλητοι ή σε διατεταγμένη υπηρεσία, άτολμοι, θρασείς, δειλοί και πάντα ανώνυμοι, όσο κι αν περιπλανάστε από blog σε blog μέσα στα άγρια μεσάνυχτα και να επαναλαμβάνετε τις κακοήθειες σας, που μπορείτε να λέτε πίσω από τη μάσκα της ανωνυμίας σας ότι θέλετε, και ασφαλώς να στέλνετε τα email σας όπου σας αρέσει…. Εμάς μας αφήνετε ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣ.
Τέτοιος πολιτικός πολιτισμός δεν μας εκφράζει, Ας σας χαίρονται οι όμοιοί σας. 
Η ανοιχτή επιστολή μου προς την κ. Νάννου ήταν προσωπική και επώνυμη, και επομένως μόνο εκείνη μπορεί να ομιλεί δια λογαριασμό της και κανένας άλλος.
Ασφαλώς και είναι αναφαίρετο το δικαίωμα της να απαντά ή όχι στα ερωτήματα δημοτών όπως το δικό μου, όμως και το δικό μου δικαίωμα είναι αναφαίρετο, είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ το δικαίωμα μου όπως και κάθε άλλου πολίτη, να σχολιάζω ΠΟΛΙΤΙΚΑ και χωρίς να βωμολοχώ τα δημόσια πρόσωπα.
Αν παρ ελπίδα, η κυρία δεν έχει ενημερωθεί από το πολιτικό της γραφείο, για την ύπαρξη της επιστολής μου ούτε και για την αχαρακτήριστη συμπεριφορά των ανώνυμων και περιπλανώμενων υπερασπιστών της, (που ενδεχόμενα προβοκατόρικα να την εκθέτουν ) τότε πράγματι έχει έλλειμμα στην επιλογής των συνεργατών της.
Αν όμως, που δεν το πιστεύω, είναι ενήμερη της περιρρέουσας ατμόσφαιρας και επιλέγει να μην απαντά, ακόμα δε περισσότερο μην αποστασιοποιείται δημόσια και να καταδικάζει του υβριστές μου για την ανάρμοστη συμπεριφορά τους, τότε λυπάμαι πάρα πολύ. 
Admin/Ψιλή Άμμος

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

TOLMHSES NA TA BALEIS ME TON MHNA RE BLAKA,ΘΑΠΟΘΑΝΕΙΣ.....

Ανώνυμος είπε...

Κάτι σαν το μηνά τους θέλω για πρωινό αν νομίζει ο μηνάς ότι έγινε μαγγας που έκανε λεφτά στα γεράματα ας τα βάλει εκει που ξέρει

Ανώνυμος είπε...

na ta kanei masouri kai na ta valei sto k@@@ tou.. arage giati den theloun ta paidia toy oyte na ton vlepoyn

Ανώνυμος είπε...

ree ta evales me to mina?